Sikerült a coach akkreditációm
2018. május 09. írta: M Éva

Sikerült a coach akkreditációm

Bár szigorúan véve nem Dániához tartozik a téma, több ok miatt mégis megírom ide az örömömet. Büszkén jelentem, hogy a mai napon megkaptam az International Coach Federation-től, a világ legnagyobb coach szervezetétől az ACC akkreditációmat. Többen vannak e blog olvasói között, akiket hosszabb-rövidebb ideig coacholtam. És szintén sokan tudják rólam, hogy mennyire elkötelezett híve vagyok a coachingnak. Nagy szerelem ez :-)

Sok munkám van ebben az akkreditációban, kissé ironikusan mondhatnám azt is, ahogy az elhíresült L'Oreal reklámban: "mert megérdemlem". Persze az élet nem így működik, hogy mit érdemlünk meg és mit nem. Úgy túl egyszerű lenne...

Az International Coach Federation minősítési rendszere három szintű: ACC, PCC és MCC szinteket lehet elérni. Ez, amit most megszereztem, a legalsó szint, úgyhogy vannak még perspektívák :-)

Ez az akkreditáció a coachingba fektetett tanulásom és fejlődésem eredményét szimbolizálja. Számomra azért volt fontos, mert egy szigorú, összetett nemzetközi minősítési rendszernek tudtam megfelelni, ami visszajelzés az idáig megtett szakmai utamra. Ugyanakkor egy olyan országban, mint Dánia, ahol a coaching sokkal elfogadottabb társadalmilag, mint Magyarországon, ez a nemzetközi minősítés értékesebb, mint otthon. Hasznos lesz, amikor eljön itt Dániában számomra a coaching ideje.

Köszönöm a barátaimnak, hogy segítették az akkreditációra való készülésemet hanganyagok készítésével. Továbbá az ügyfeleimnek, hogy dolgozhattam velük. Végül, de nem utolsó sorban végtelenül hálás vagyok Madai Krisztának, mentor coachomnak, akitől a legtöbbet tanultam a coachingról, és akivel együtt dolgoztunk a mentor folyamatban, mely része volt az akkreditációra való felkészülésemnek. Kriszta nagyszerű coach és kiváló ember. 

Nagy öröm ez a mai nap nekem. Kellett már valami jó hír :-) Erőt ad a folytatáshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://maniamdania.blog.hu/api/trackback/id/tr313902564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása