A dán design
2018. május 22. írta: M Éva

A dán design

A Nørreport állomástól a nyelviskola felé sétálva, na jó, általában ugyancsak sietve, mindig gyönyörködöm ebben a kis boltban. Nem ruhabolt, nem ajándékbolt, talán kézműves bolt a legillőbb kifejezés. A dán design egyik megnyilvánulása. Bementem, bemutatkoztam a tulajdonoshölgynek és megkérdeztem, megengedi-e, hogy készítsek a boltjáról felvételeket, hogy azokat a blogomban bemutassam. Az engedélyt megkaptam. Nagyon kedves volt és szemlátomást örömmel vette lelkesedésemet. Elmondta, hogy a boltban árult tárgyak nagy része dán kézműves munka. Az már csak hab volt a tortán, hogy a beszélgetés 90%-a dánul zajlott. Íme a képes beszámoló. Macskakedvelők és esztétikai örömre vágyók előnyben :-)

Utóirat: Örömmel jelentem, múlt csütörtökön sikeresen letettem a dán 3-as modul vizsgámat és ma nekivágtam a 4-es modulnak, új tanárral, új csoporttal.
 design13.jpg

design7.jpg

design3.jpg

design4.jpg

design5.jpg

design6.jpg

design2.jpg

design10.jpg

design11.jpg

design12.jpg

design8.jpg

design9.jpg

design14.jpg

design15.jpg

design16.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://maniamdania.blog.hu/api/trackback/id/tr1313994126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása